Ketenintegratie Oosterpoort

De Burghouts bedrijven zijn ketenpartners geworden in het planmatig-, mutatie- en service-onderhoud aan 4500 woningen van Oosterpoort.

Oosterpoort heeft in 2012 de keuze gemaakt om als regiecorporatie een nieuwe vorm van samenwerking aan te gaan voor het onderhoud en de nieuwbouw van het woningbezit. Op basis van selectiecriteria als klantvriendelijkheid, marktconformiteit, professionaliteit, betrouwbaarheid en vakkundigheid zijn ketenpartners, waaronder de Burghouts bedrijven geselecteerd voor deelname. Elke dag laten wij onze toegevoegde waarde zien! Samen met de ketenpartners zijn te realiseren doelen en de belangrijkste succesfactoren opgesteld.

De keten wil elke dag leren en continu verbeteren, steeds beter op elkaar afgestemd raken en ruimte creëren om te investeren in processen, systemen en mensen. Dit moet leiden tot een focus op klantwaarde (klant- en medewerkerstevredenheid minimaal een 8), kortere doorlooptijden in ontwikkeling en renovatieprojecten, hogere product- en uitvoeringskwaliteit en een besparing op de lifecyclekosten van 20%. In de praktijk organiseren we korte lijnen en direct klantcontact. Bij het muteren van een woning of een binnenkomend reparatieverzoek nemen wij rechtstreeks contact op met de bewoner. We registreren de melding, regelen de afspraken, lossen het probleem, leveren op aan de bewoner en/of melden gereed aan Oosterpoort. Onze vakmannen zijn volledig bekwaam en uitgerust om de voorkomende werkzaamheden zelfstandig, snel en klantgericht op te lossen.

In deze samenwerkingsvorm wordt veel bespaard op de indirecte kosten en wordt de onderhoudskwaliteit over langere periode gegarandeerd. Mocht u meer willen weten over deze aanpak, neem dan contact op met John Derks of Joep Burghouts via onderstaande gegevens.

KIC logo

© 2013 - Burghouts BV | Product Plus Reclamebureau Nijmegen